2020-05 | Assessing the predictive validity of perceived globalness and country of origin of foreign brands in quality judgments among consumers in emerging markekts | 한충민 |
2020-04 | Brand credibility and marketplace globalization: The role of perceived brand globalness and localness | 한충민 |
2019-06 | Can corporate philanthropy change consumers’ perceptions of Japanese multinationals and reduce animosity toward them? | 한충민 |
2016-12 | Can CSR by MNEs enhance home country image? An empirical investigation with Asian MNEs in Vietnam | 한충민 |
2020-06 | The changing nature of consumer animosity and cosmopolitanism among young, individualistic consumers in emerging Asia: evidence from China | 한충민 |
2015-05 | Consumer Expectations of Corporate Social Responsibility of Foreign Multinationals in Korea | 한충민 |
2017-04 | Cosmopolitanism and ethnocentrism among young consumers in emerging Asia: Chinese vs Koreans towards Japanese brands | 한충민 |
2018-01 | Cross-country differences in consumer cosmopolitanism and ethnocentrism: A multilevel analysis with 21 countries | 한충민 |
2016-11 | Global identity strategy and its efficacy for Asian brands: Is Toyota global or Japanese to consumers? | 한충민 |
2019-12 | How inter-country similarities moderate the effects of consumer ethnocentrism and cosmopolitanism in out-group country perceptions An Asian perspective | 한충민 |
2017-07 | Individualism, collectivism, and consumer animosity in emerging Asia: evidence from Korea | 한충민 |
2015-07 | Multiple Collective Identities of Far Eastern Russians and Their Choice of Asian versus European Brands | 한충민 |
2016-08 | 개도국 시장에서의 자선적 CSR 효과: 베트남 소비자를 중심으로 | 한충민 |
2012-09 | 국내 vs 외국 스마트폰 브랜드 선택에 관한 실증 연구: 초기 수용자의 특성 요인 중심으로 | 한충민 |
2012-06 | 글로벌 vs. 국내 지향적 R&D 외국인투자 - 입지 요인 중심으로 | 한충민 |
2011-12 | 다국적 기업의 시장지향성이 글로벌 마케팅자원과 해외시장 성과에 미치는 영향 | 한충민 |
2016-12 | 다국적기업의 글로벌 CSR 프로그램의 소비자효과 분석: CSR 대상, NGO 그리고 모국이미지 요인 중심으로 | 한충민 |
2013-03 | 베트남 진출 외국 기업의 CSR 활동이 국가이미지에 미치는 영향 | 한충민 |
2011-12 | 브랜드 글로벌성 vs. 원산지 이미지 - 글로벌 브랜드는 원산지 효과에서 자유로운가? | 한충민 |
2019-08 | 브랜드 글로벌성이 내국 브랜드 평가에 미치는 영향 | 한충민 |