Browsing byAuthor한충민

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2020-05Assessing the predictive validity of perceived globalness and country of origin of foreign brands in quality judgments among consumers in emerging markekts한충민
2020-04Brand credibility and marketplace globalization: The role of perceived brand globalness and localness한충민
2019-06Can corporate philanthropy change consumers’ perceptions of Japanese multinationals and reduce animosity toward them?한충민
2016-12Can CSR by MNEs enhance home country image? An empirical investigation with Asian MNEs in Vietnam한충민
2020-06The changing nature of consumer animosity and cosmopolitanism among young, individualistic consumers in emerging Asia: evidence from China한충민
2015-05Consumer Expectations of Corporate Social Responsibility of Foreign Multinationals in Korea한충민
2017-04Cosmopolitanism and ethnocentrism among young consumers in emerging Asia: Chinese vs Koreans towards Japanese brands한충민
2018-01Cross-country differences in consumer cosmopolitanism and ethnocentrism: A multilevel analysis with 21 countries한충민
2016-11Global identity strategy and its efficacy for Asian brands: Is Toyota global or Japanese to consumers?한충민
2019-12How inter-country similarities moderate the effects of consumer ethnocentrism and cosmopolitanism in out-group country perceptions An Asian perspective한충민
2017-07Individualism, collectivism, and consumer animosity in emerging Asia: evidence from Korea한충민
2015-07Multiple Collective Identities of Far Eastern Russians and Their Choice of Asian versus European Brands한충민
2016-08개도국 시장에서의 자선적 CSR 효과: 베트남 소비자를 중심으로한충민
2012-09국내 vs 외국 스마트폰 브랜드 선택에 관한 실증 연구: 초기 수용자의 특성 요인 중심으로한충민
2012-06글로벌 vs. 국내 지향적 R&D 외국인투자 - 입지 요인 중심으로한충민
2011-12다국적 기업의 시장지향성이 글로벌 마케팅자원과 해외시장 성과에 미치는 영향한충민
2016-12다국적기업의 글로벌 CSR 프로그램의 소비자효과 분석: CSR 대상, NGO 그리고 모국이미지 요인 중심으로한충민
2013-03베트남 진출 외국 기업의 CSR 활동이 국가이미지에 미치는 영향한충민
2011-12브랜드 글로벌성 vs. 원산지 이미지 - 글로벌 브랜드는 원산지 효과에서 자유로운가?한충민
2019-08브랜드 글로벌성이 내국 브랜드 평가에 미치는 영향한충민
2017-05소비자 자민족주의 가치와 광고가 브랜드 선택에 미치는 영향: 중국 밀레니엄 세대 중심으로한충민
2016-02소비자 자민족주의의 국가 간 차이에 관한 실증 연구한충민
2015-08소비자 적대감과 개인주의 성향이 일본 브랜드 평가에 미치는 영향에 관한 실증 연구한충민
2013-09소비자의 CSR 기대 및 결정 요인에 관한 실증적 연구한충민
2014-03심리적 거리가 한류 선호도와 한국 국가이미지에 미치는 영향한충민
2011-03외국 기업의 사회적 책임 기대에 관한 실증 연구 - 유럽 자동차 업체를 중심으로한충민
2020-05외국 브랜드의 현지성과 소비자의 품질 지각한충민
2019-06일본 기업의 자선적 활동이 중국 소비자의 기업 인식에 미치는 영향한충민
2014-09조선족과 한족의 한국 제품 구매 행태의 매개 변수 효과에 관한 실증 연구한충민
2018-02중국 소비자의 세계주의 성향에 있어 브랜드 원산지와 명성의 조절 효과한충민

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