2009-10 | Behavioral dimensions of public relations leadership in organizations | 최윤형 |
2009-03 | Consumer response to crisis: Exploring the concept of involvement in Mattel product recalls | 최윤형 |
2009-04 | Consumer Responses to Mattel Product Recalls Posted on Online Bulletin Boards: Exploring Two Types of Emotion | 최윤형 |
2020-08 | Do Regulations Curb Greenwash Advertising in Korea? Focusing on the 2016 Revision of the Environmental Technology and Industry Support Act | 최윤형 |
2009-12 | Exploring public relations leadership dimensions in Korea | 최윤형 |
2009-11 | Individual difference in crisis response perception: How do legal experts and lay people perceive apology and compassion responses? | 최윤형 |
2008-10 | Interplay of threat appeal and presentation form on health message processing outcomes | 최윤형 |
2009-02 | Playing With Food: Content Analysis of Food Advergames | 최윤형 |
2017-02 | Putting Cultural Context into SCCT When Crisis Responsibility Does Not Tell It All | 최윤형 |
2017-04 | "그대 말을 철석같이 믿었었는데... 거짓말 거짓말 거짓말" - 무첨가 표기 식품 광고와 개인 변인이 제품 태도 및 행동의도에 미치는 영향 | 최윤형 |
2017-06 | RISK COMMUNICATION: THE ROLES OF MESSAGE APPEAL AND COPING STYLE | 최윤형 |
2020-04 | Testing the Role of Ethnicity and Health Consciousness in Preventive Health Behaviors | 최윤형 |
2008-10 | Third-person effects of idealized body image in magazine advertisements | 최윤형 |
2008-11 | Third-person effects of Idealized Body Image in Magazine Advertisements. | 최윤형 |
2012-12 | 공중의 정서가 기업 위기 커뮤니케이션에 미치는 영향에 관한 연구 | 최윤형 |
2017-04 | “그대 말을 철석같이 믿었었는데… 거짓말 거짓말 거짓말” 무첨가 표기 식품 광고와 개인 변인이 제품 태도 및 행동 의도에 미치는 영향 | 최윤형 |
2013-07 | “대한민국은 우릴 받아줬지만, 한국인들은 탈북자를 받아준 적이 없어요.” 댓글에 나타난 남한사람들의 탈북자에 대한 인식과 공공 PR의 과제 | 최윤형 |
2017-01 | 문화를 고려한 위기커뮤니케이션 -위기 책임성이 모든 것을 설명하지 않을 때 | 최윤형 |
2020-08 | 법적 규제는 그린워싱 광고 감소에 영향을 미치는가? 2016년 개정 전. 후 비교를 중심으로 | 최윤형 |
2021 | 비공식 기업의 경쟁 압력이 기업의 뇌물 행위에 미치는 영향 | 최윤형 |