2022-06 | 20․30대가 생각하는 합리적인 구매의사결정이란?: 정성연구로 밝힌 새로운 소비패턴의 원인 | 박태영 |
2020-06 | B2B 시장에서 부정적 평판의 기업과 거래관계를 갖게 하는 요인: 정성적 사례연구 분석 | 박태영 |
2014-12 | The capabilities required for being successful in complex product systems: case study of Korean e-government | 박태영 |
2013-05 | Catch-up by indigenous firm in the software industry and the role of the government in China: A sectoral system of innovation(SSI) perspective | 박태영 |
2014-07 | Catching-up or Leapfrogging in the Indian IT Service Sector: Windows of Opportunity, Path-creating, and Moving up the Value Chain | 박태영 |
2020-07 | Evidence of latecomers' catch-up in CoPS industries: a systematic review | 박태영 |
2021-08 | An exploratory study on innovation policy in eight Asian countries | 박태영 |
2016-08 | Exploring Potential Users of Patents for Technology Transfer: Utilizing patent citation data | 박태영 |
2015-03 | From mass production to complex production: case of the Korean telecom equipment sector | 박태영 |
2013-03 | How a latecomer succeeded in a complex product system industry: three case studies in the Korean telecommunication systems | 박태영 |
2018-09 | Identifying potential users of technology for technology transfer using patent citation analysis: a case analysis of a Korean research institute | 박태영 |
2020-03 | Multi-level drivers of catching up in complex product systems: an Iranian gas turbine producer | 박태영 |
2011-02 | Path Dependence and the Incumbent's Survival in Cross Industries Under Radical Circumstances: Lessons From the Samsung Case | 박태영 |
2021 | Photo-polymerized self-healing polymers depending on the amount of two diurethane acrylate monomers | 박태영 |
2018-07 | What happened to complex product systems literature over the last two decades: progresses so far and path ahead | 박태영 |
2014-08 | 다각화된 제품군간 지식이전의 성공 조건에 대한 연구: IBM과 DELL의 BCG매트릭스 사례 | 박태영 |
2013-10 | 복합제품시스템 (CoPS) 혁신 관점에서 본중국 우주산업의 추격-유인우주선 프로젝트 사례 분석- | 박태영 |
2017-03 | 여성창업에 대한 한국대중매체(신문)의 담론: NVivo 활용 | 박태영 |
2012-02 | 중국소프트웨어산업의 기술추격과 정부의 역할 | 박태영 |
2021-10 | 혼합연구방법을 통한 프로모션 참여 요인의 탐색적 연구: 커피전문점 프로모션 사례를 중심으로 | 박태영 |