Browsing byAuthor현성협

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Issue DateTitleAuthor(s)
2013-04Segmentation of Hotel Employees by Occupational Stress and Differences in Demographic Characteristics현성협
2021-11Shyness, self-esteem, and loneliness as causes of FA: The moderating effect of low self-control현성협
2022-01Strategies to Improve Work Attitude and Mental Health of Problem Employees: Focusing on Airline Cabin Crew현성협
2012-09A Study of Customer Segmentation Based on Brand Experience in The Luxury Restaurant Segment현성협
2022-05Study on Factors That Influence Human Errors: Focused on Cabin Crew현성협
2022-08A Study on Job Stress Factors Caused by Gender Ratio Imbalance in a Female-Dominated Workplace: Focusing on Male Airline Flight Attendants현성협
2011-09Switching intention model development: Role of service performances, customer satisfaction, and switching barriers in the hotel industry현성협
2020-03Tourism and Altruistic Intention: Volunteer Tourism Development and Self-Interested Value현성협
2020-10Uncovering the determinants of pro-environmental consumption for green hotels and green restaurants: A mixed-method approach현성협
2019-10Understanding the determinants of mobile banking continuance usage intention현성협
2017-07Understanding the dimensions of customer relationships in the hotel and restaurant industries현성협
2021-03Understanding the influence of the perceived risk of the coronavirus disease (COVID-19) on the post-traumatic stress disorder and revisit intention of hotel guests현성협
2013-10Vital Drivers of Golfer Loyalty to the Screen-Golf Café현성협
2012-10Vital Predictors of Hotel Guests’ Decision to Engage in Word-of-Mouth Behavior - The Mediating Role of Switching Barriers -현성협
2017-03Vivid-memory formation through experiential value in the context of the international industrial exhibition현성협
2018-03What influences water conservation and towel reuse practices of hotel guests?현성협
2019-01What makes you select a higher price option? Price-quality heuristics, cultures, and travel group compositions현성협
2020-08객실 안전관리체계가 객실승무원의 안전의식과 안전행동에 미치는 영향에 관한 연구현성협
2018-05객실승무원의 업무 중 상해 시 관리자의 대응 방식이 내부자의 지각된 인식과 일탈행위에 미치는 영향현성협
2019-04객실승무원의 직무 환경 요인이 직장 생활의 질(QWL)과 삶의 질(QL)에 미치는 영향에 관한 연구현성협
2019-08객실승무원의 표면 연기/내면 연기가 감정소진에 미치는 영향 : 승객, 동료, 가족 간의 관계를 중심으로현성협
2018-06객실승무원의 회사에 대한 자부심을 형성하는 요인과 이직의도에 관한 연구현성협
2015-09게임 산업전시회 참관객의 추구혜택 시장세분화 연구- G-STAR 2014의 국내 참관객을 대상으로 -현성협
2015-04게임 전시회 대학생 참관객의 목표지향적 참여의도 예측: G-Star 게임전시회를 대상으로현성협
2015-03게임전시회 서비스품질의 수정된 중요도-성취도 연구: 게임관여도에 따른 그룹의 차이비교 연구현성협
2015-06게임전시회의 환경적 단서, 참관객 만족, 브랜드 인지, 혁신 전도성 지식 공유 간 관계: 부산 지스타 2014를 대상으로현성협
2019-01계획행동이론(TPB)을 적용한 항공사 고객의 소셜미디어 행동에 관한 연구현성협
2015-10공항레스토랑 서비스 품질, 감정반응 및 행동의도간의 관계 연구: 보상을 조절효과로현성협
2015-07관광가이드의 라포형성 행동이 고객 공감 및 고객시민행동에 미치는 영향 : 방한 중국단체관광객을 중심으로현성협
2018-05관광가이드의 라포형성 행동이 관광객의 긍정적 감정과 후속 행동에 미치는 영향현성협

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