Browsing byAuthor한상린

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 39 to 68 of 142

Issue DateTitleAuthor(s)
2019-01Labeling and Customer Loyalty: Mediating Effects of Brand-related Constructs한상린
2019-06Measuring Retailer Equity and Channel Comparison한상린
2012-04Multidimensional trust building in e-retailing: Cross-cultural differences in trust formation and implications for perceived risk한상린
2020-11New experience of virtual reality shopping: mediating effect of time distortion한상린
2016-10O2O를 활용한 서비스 산업에서 고객의 심리적 주인의식과 서비스 스케이프가 고객시민행동 및 구매의도에 미치는 영향한상린
2015-07Priority Factors of Service Recovery Strategy in Distribution Channel한상린
2019-02Relationship Bonds and Service Provider’s Emotional Labor: Moderating Effects of Collectivism한상린
2020-11Relationships among consumption values, affective responses, and customer patronage intention for luxury brands한상린
2020-11Role of consumption values in the luxury brand experience: Moderating effects of category and the generation gap한상린
2019-04The role of experiential values in patronage intention on luxury brands : Moderating effects of product category and generation gap한상린
2016-07Role of Service Quality in B-to-B Relationship Performance: Scale Development and B-SERVQUAL Model한상린
2014-07Role of Service Quality in B2B Relationship Performance: Scale Development and B-SERVQUAL Model한상린
2021-06The Role of Trust Factors Toward Technological Innovation in Explaining the Effects of CSR Concerns on Mobile Banking Adoption: A Comparative Study Between Vietnam and South Korea한상린
2011-02SNS(Social Network Service) 이용고객의 기술준비도가 온라인 오피니언리더 활동에 미치는 영향한상린
2017-04SPA 브랜드에 대한 브랜드 체험이 브랜드 애착의 형성과 브랜드 충성도에 미치는 영향분석: 지각된 통제와 소비자 독특성 욕구의 조절효과를 중심으로한상린
2012-10SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 브랜드 태도의 결정효과 분석한상린
2013-01SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 따른 브랜드 태도 결정효과 분석한상린
2018-07A study of parent-adolescent interaction: The impact of family communication patterns on adolescents' influence strategies and parents' response strategies한상린
2020-09Telepresence, time distortion, and consumer traits of virtual reality shopping한상린
2022-06Underlying Factors of Buyer Commitment in B-to-B Market: A Model of Structural Bonding and Social Bonding한상린
2016-10Why Consumers Use Mobile Commerce? - International Comparative Study of M-Commerce Model한상린
2016-04가산자료모형을 이용한 HMR구매 수요결정요인 분석: 가공식품을 중심으로한상린
2013-06가산자료모형을 이용한 와인 소비자의 구매행동 분석한상린
2012-10가산자료모형을 이용한 와인소비자의 구매행동 분석한상린
2017-04가산자료모형을 이용한 항공수요 결정요인 분석한상린
2019-01가상현실 유통 환경에서의 원격실재감과 소비자 구매행동 분석한상린
2019-05가상현실(VR)과 증강현실(AR) 쇼핑의 체험적 요소가 상품 구매 의도에 미치는 영향한상린
2020-06가상현실과 증강현실 쇼핑의 체험적 요소가 상품 구매 의도에 미치는 영향한상린
2020-01가상현실과 증강현실 환경에서의 쇼핑 체험이 소비자 의사 결정에 미치는 영향: 지각된 가치의 매개효과 분석한상린
2012-09개인의 기술준비도가 소셜커머스 내 제품 평가에 미치는 영향: 제품 관여도와 브랜드 시장지위의 조절적 역할한상린

BROWSE