2019-01 | Labeling and Customer Loyalty: Mediating Effects of Brand-related Constructs | 한상린 |
2019-06 | Measuring Retailer Equity and Channel Comparison | 한상린 |
2012-04 | Multidimensional trust building in e-retailing: Cross-cultural differences in trust formation and implications for perceived risk | 한상린 |
2020-11 | New experience of virtual reality shopping: mediating effect of time distortion | 한상린 |
2016-10 | O2O를 활용한 서비스 산업에서 고객의 심리적 주인의식과 서비스 스케이프가 고객시민행동 및 구매의도에 미치는 영향 | 한상린 |
2015-07 | Priority Factors of Service Recovery Strategy in Distribution Channel | 한상린 |
2019-02 | Relationship Bonds and Service Provider’s Emotional Labor: Moderating Effects of Collectivism | 한상린 |
2020-11 | Relationships among consumption values, affective responses, and customer patronage intention for luxury brands | 한상린 |
2020-11 | Role of consumption values in the luxury brand experience: Moderating effects of category and the generation gap | 한상린 |
2019-04 | The role of experiential values in patronage intention on luxury brands : Moderating effects of product category and generation gap | 한상린 |
2016-07 | Role of Service Quality in B-to-B Relationship Performance: Scale Development and B-SERVQUAL Model | 한상린 |
2014-07 | Role of Service Quality in B2B Relationship Performance: Scale Development and B-SERVQUAL Model | 한상린 |
2021-06 | The Role of Trust Factors Toward Technological Innovation in Explaining the Effects of CSR Concerns on Mobile Banking Adoption: A Comparative Study Between Vietnam and South Korea | 한상린 |
2011-02 | SNS(Social Network Service) 이용고객의 기술준비도가 온라인 오피니언리더 활동에 미치는 영향 | 한상린 |
2017-04 | SPA 브랜드에 대한 브랜드 체험이 브랜드 애착의 형성과 브랜드 충성도에 미치는 영향분석: 지각된 통제와 소비자 독특성 욕구의 조절효과를 중심으로 | 한상린 |
2012-10 | SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 브랜드 태도의 결정효과 분석 | 한상린 |
2013-01 | SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 따른 브랜드 태도 결정효과 분석 | 한상린 |
2018-07 | A study of parent-adolescent interaction: The impact of family communication patterns on adolescents' influence strategies and parents' response strategies | 한상린 |
2020-09 | Telepresence, time distortion, and consumer traits of virtual reality shopping | 한상린 |
2022-06 | Underlying Factors of Buyer Commitment in B-to-B Market: A Model of Structural Bonding and Social Bonding | 한상린 |
2016-10 | Why Consumers Use Mobile Commerce? - International Comparative Study of M-Commerce Model | 한상린 |
2016-04 | 가산자료모형을 이용한 HMR구매 수요결정요인 분석: 가공식품을 중심으로 | 한상린 |
2013-06 | 가산자료모형을 이용한 와인 소비자의 구매행동 분석 | 한상린 |
2012-10 | 가산자료모형을 이용한 와인소비자의 구매행동 분석 | 한상린 |
2017-04 | 가산자료모형을 이용한 항공수요 결정요인 분석 | 한상린 |
2019-01 | 가상현실 유통 환경에서의 원격실재감과 소비자 구매행동 분석 | 한상린 |
2019-05 | 가상현실(VR)과 증강현실(AR) 쇼핑의 체험적 요소가 상품 구매 의도에 미치는 영향 | 한상린 |
2020-06 | 가상현실과 증강현실 쇼핑의 체험적 요소가 상품 구매 의도에 미치는 영향 | 한상린 |
2020-01 | 가상현실과 증강현실 환경에서의 쇼핑 체험이 소비자 의사 결정에 미치는 영향: 지각된 가치의 매개효과 분석 | 한상린 |
2012-09 | 개인의 기술준비도가 소셜커머스 내 제품 평가에 미치는 영향: 제품 관여도와 브랜드 시장지위의 조절적 역할 | 한상린 |