Browsing byAuthor박정근

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 24 to 45 of 45

Issue DateTitleAuthor(s)
2015-06PERSONALIZED E-SERVICES: CONSUMER PRIVACY CONCERN AND INFORMATION SHARING박정근
2016-12Product-to-Service Extension: The Impact of Brand Equity on Upscaled Service박정근
2013-03Psychology Antecedents and Risk on Attitudes toward E-customization박정근
2019-03The Role of Emotional Service Expectation Toward Perceived Quality and Satisfaction: Moderating Effects of Deep Acting and Surface Acting박정근
2017-03The Role of Emotions on Frontline Employee Turnover Intentions박정근
2015-03The role of listening in e-contact center customer relationship management박정근
2020-05The Role of Personality Traits Toward Organizational Commitments and Service Quality Commitments박정근
2018-03SEASONALITY OF CONSUMERS' THIRD-PARTY ONLINE COMPLAINING BEHAVIOR박정근
2017-01Sequencing of multi-faceted job satisfaction across business-to-business and business-to-consumer salespeople: A multi-group analysis박정근
2020-08Understanding self-service technology adoption by "older" consumers박정근
2017-03Values and goals of Chinese sport consumers contrary to American counterparts박정근
2020-10The way to improve organizational citizenship behavior for the employees who lack emotional intelligence박정근
2016-09What Matters the Most? The Key Factors That Lead to a New Service Adoption박정근
2017-03기업의 공익연계 마케팅이 소비자의 평가 및 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구박정근
2017-03기업의 공익활동과 공익연계 마케팅이 제품 구전 및 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구박정근
2019-08미국시장에서 모바일 간편 결제 서비스의 지각된 혜택이 사용의도에 미치는 영향에 관한 연구박정근
2019-10브랜드에 대한 몰입이 기술기반 셀프서비스 만족에 미치는 영향: 호텔 산업을 중심으로박정근
2015-12소셜네트워크서비스 정보 특성을 통한 소셜미디어의 가치와 사용의도에 관한 연구박정근
2017-06전자고객센터를 통한 유통업체의 고객 충성도 구축에 관한 연구박정근
2017-12지각된 다중 위험성과 제품지식이 중국 브랜드 구매에 미치는 영향에 관한 연구박정근
2020-09패션 브랜드 콜라보레이션의 제품속성이 지각된 가치와 구매의도에 미치는 영향: 인지적 학습이론을 중심으로박정근
2019-10확장된 브랜드의 브랜드 자산이 소비자의 고비용 지불용의에 미치는 영향박정근

BROWSE