Browsing byAuthor공태식

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2009-11An Integrated Model of Customer Social Exchange Relationship: The Moderating Role of Customer Experience공태식
2015-07Internal Service Recovery’s Influence on Frontline Service Employees’ Satisfaction and Loyalty공태식
2019-11An Investigation of Nonbeneficiary Reactions to Discretionary Preferential Treatments공태식
2019-10A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context공태식
2021-03A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context공태식
2016-07The Role of Personalization, Engagement, and Trust in Online Communities공태식
2021-12고객불량행동이 직무소진과 서비스 성과에 미치는 영향 : 서비스품질 몰입의 조절된 매개효과공태식
2020-02고객불량행동이 직원성과에 미치는 영향: 사회적 지원의 조절효과를 중심으로공태식
2021-12그린워싱이 그린 브랜드 충성도에 미치는 영향 : 그린 회의주의, 그린 속성 투명성, 그린 브랜드 이미지, 그린 브랜드 신뢰를 중심으로공태식
2016-02항공서비스 고객의 가치창출 행동이 행복에 미치는 영향 - 조직사회화의 조절효과를 중심으로 -공태식

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