2015-09 | Preferences for tourist information centres in the ubiquitous information environment | 이훈 |
2021-10 | Segmenting urban festival visitors’ employing expectation: Comparing between planned and unplanned festivalgoers | 이훈 |
2021-09 | Sharing Travel Experiences on Social Media and Happiness: A Systematic Quantitative Literature Review | 이훈 |
2020-02 | SNS를 통한 여행 경험 공유와 행복감에 관한 체계적 문헌검토: SCOPUS에 등재된 학술지를 중심으로 | 이훈 |
2014-04 | Social Network Analysis on Adolescent Leisure Behavior | 이훈 |
2019-10 | Traditional costume experience at a cultural heritage festival | 이훈 |
2019-01 | Traditional Costume Experience at a Cultural Heritage Festival | 이훈 |
2022-02 | Travel decision determinants during and after COVID-19: The role of tourist trust, travel constraints, and attitudinal factors | 이훈 |
2020-02 | Why travel prolongs happiness: Longitudinal analysis using a latent growth model | 이훈 |
2012-08 | 가상현실에서의 여가체험 분석 -스크린골프를 중심으로- | 이훈 |
2011-11 | 가족단위 축제참가자들의 교육적 체험 분석 | 이훈 |
2021-02 | 걷기여행은 어떻게 행복감에 이르나: 추구편익, 관여도를 중심으로 | 이훈 |
2019-05 | 공연예술축제의 정체성 형성과정 분석 :의정부음악극축제(UMTF)를 중심으로 | 이훈 |
2011-09 | 공정관광의 개념 분석 - 이론화를 위한 고찰- | 이훈 |
2013-02 | 공정한 관광을 위한 매뉴얼 개발 | 이훈 |
2013-05 | 공정한 관광을 위한 매뉴얼 개발 | 이훈 |
2017-02 | 과시적 여가로서의 SNS활동 분석 -20대 여성을 중심으로- | 이훈 |
2022-05 | 관광가이드 해설시나리오의 엔터테인먼트 효과 고찰 - ‘빨간바지투어’ 가이드 사례를 중심으로- | 이훈 |
2011-05 | 관광객의 세계문화유산 체험구조 분석 | 이훈 |
2017-02 | 관광객의 여행행동단계에 따른 여행상품 개발 모형 -지방관광 인바운드 관광 상품 사례를 중심으로- | 이훈 |