Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-18 of 18 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-04
PC게임 장르에 따른 게임 테마음악의 위치화 연구 : 음악종류, 음악의 구조적 요소, 이미지를 중심으로
이형석
2009-01
The Matching Effect of Brand and Sporting Event Personality: Sponsorship Implications
이형석
2021-02
SNS 공공캠페인 참여의도 향상을 위한 연구: 시민참여 중심의 온라인 액티비즘을 중심으로
이형석
2021-04
스포츠 스폰서십 효과 메타 분석: 주요 이론과 소비자 반응을 중심으로
이형석
2022-04
소유에서 공유로, 미디어 리터러시 역량에 따른 공유소비지속이용의도 연구: 지각된 가치와 신뢰도의 매개효과를 중심으로
이형석
2008-03
Role of Gambling Media Exposure in Influencing Trajectories Among College Students
이형석
2024-02
가상 인플루언서의 혁신저항에 관한 연구: 상호작용성과 혁신 특성의 매개효과를 중심으로
이형석
2024-03
가상환경 내 브랜드 태도 형성 연구: 놀이적 개념과 이용-충족이론의 통합적 적용을 중심으로
이형석
previous
1
2
next
Discover
-Subject
2
Sports sponsorship
2
TV poker shows
2
이용과 충족이론
1
4th industrial revolution
1
4차 산업혁명
1
advertising effectiveness
1
Affective evaluation
1
Agenda setting
1
Baby Boomer
1
Brand evaluation
next >
-Date issued
7
2020 - 2024
7
2010 - 2019
4
2007 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors