Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-08
TV광고 배경음악 유형별 특성과 적합성에 관한 연구
한상필
2008-03
텔레비전 광고의 업종별 이월효과 측정모형 비교 연구
한상필
2007-06
부정적 기사가 동일지면에 게재된 기업이미지 광고 및 기업이미지에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2019-06
동양 문화가치관과 서양 문화가치관 표현: 온라인광고에 대한 연령별, 성별 차이에 대한 비교 연구
한상필
2018-06
온라인 광고소구 유형과 자기 검색도의 상호작용 효과 연구
한상필
2008-12
모바일 광고회피행동에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
한상필
2006-12
방송광고 이월효과에 대한 실증적 연구
한상필
2021-10
한국 기업과 베트남 기업의 광고에 대한 베트남 소비자 반응에 관한 비교연구: 균형이론을 중심으로
한상필
2004-09
전통적 문화가치관과 서구적 문화가치관 표현광고에 대한 세대간, 성별간 비교연구
한상필
2004-09
소비자 애국심, 국가이미지, 광고접촉 경험이 한국기업의 국제광고효과 : 미국 소비자의 조사결과를 중심으로
한상필
previous
1
next
Discover
-Subject
4
Advertising effects
3
advertising effects
2
advertising message
2
carry-over rate
2
광고메시지
2
국가이미지
2
국제광고
2
이월률
1
adevertising effects
1
Advertising and Culture
next >
-Date issued
1
2020 - 2021
3
2010 - 2019
6
2004 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors