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2019-12Mediating and Moderating Roles of Trust in Government in Effective Risk Rumor Management: A Test Case of Radiation-Contaminated Seafood in South Korea백혜진
2019-06정보 불충분성, 정보 수집 능력, 시간적 거리가 지진에 관한 정보 추구 및 회피에 미치는 영향백혜진
2019-06The role of source characteristics and message appeals in public service advertising (PSA) messages: An application of Fishbein's expectancy value model and the match-up hypothesis for anti-binge drinking campaigns targeting college students백혜진
2019-04지진 뉴스에 대한 제3자 효과 - 사회적 거리 가설의 재검토와 제3자 효과에 대한 언론 신뢰도 및 위험 인식의 역할백혜진
2019-04미세먼지 어플리케이션(앱)의 정보 제시 형식이 위험 인식, 앱 사용 의도, 예방 행동 의도에 미치는 영향: 감정 휴리스틱과 기준점 휴리스틱의 적용백혜진
2019-04광고성 트윗과 비광고성 트윗의 확산 특성 비교 연구: 전자담배 트윗을 중심으로백혜진
2017-03The Personal Dimensions of Public Relations Ethical Dilemmas백혜진
2018-02설득 윤리 스키마와 공중 유형이 금연 메시지의 설득 효과에 미치는 영향 : 조절된 조절 모형의 검증백혜진
2018-07Rationale, design, and characteristics of the multimedia family planning campaign for a small, happy, and prosperous family in Ethiopia (SHaPE)백혜진
2018-05How the Media Effects Schema and the Persuasion Ethics Schema Affect Audience Responses to Antismoking Campaign Messages백혜진

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