Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007-12
계획된 행동이론을 적용한 온라인 컨텐츠 이용행동의 이해 - 대학생 집단을 중심으로
한미정
2018-10
대학생들의 투표 참여 의도를 이끄는 요인에 대한 탐색적 연구: 정치 대화와 투표자 우대 제도, 내재적·외재적 정치 효능감을 중심으로
한미정
previous
1
next
Discover
-Subject
1
대학생
1
대학생집단
1
온라인 콘텐츠
1
외재적 정치 효능감
1
정치 대화
1
정치 신뢰
1
투표 참여
1
투표자 우대 제도
< previous
-Date issued
1
2010 - 2018
1
2007 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors