Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-11
스폰서 이미지와 팬십이 스포츠 이벤트태도에 미치는 영향
이형석
2019-08
구장 명칭권 스폰서 브랜드 개성과 도시 브랜드 개성의 일치효과 : 프로축구 K리그 시‧도민 구단을 중심으로
이형석
2017-06
OOH광고 규제에 관한 전문가 인식 조사: 옥외광고법의 평가와 보완을 중심으로
이형석
2018-02
인터넷 개인방송 BJ와 시청자 간의 의사사회적상호작용, 사회적 거리감, 전문성이 PPL 효과에 미치는영향: 설득지식모델을 중심으로
이형석
2018-05
옥외광고법의 평가와 내거티브 규제 적용성에 관한 연구
이형석
2019-07
The influence of pre-roll advertising VOD via IPTV and mobile TV on consumers in Korea
이형석
2017-12
4차 산업혁명과 광고·홍보 교육 과정의 미래: 학계와 업계의 관점을 중심으로
이형석
previous
1
next
Discover
-Subject
1
4th industrial revolution
1
4차 산업혁명
1
advertising effectiveness
1
curriculum
1
education
1
image transfer
1
internet private broadcasting
1
IPTV
1
legal regulation
1
Mobile TV
next >
-Date issued
3
2019
2
2018
2
2017
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors