Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-05
소셜미디어 플랫폼에 따른 인게이지먼트와 광고 인게이지먼트의 관계: 인스타그램, 페이스북, 유튜브 비교를 중심으로
심성욱
2020-02
역명부기 광고의 필요성 및 공익적 효과에 관한 연구: 광고주와 대중교통 이용자의 인식을 중심으로
심성욱
2020-07
유튜브(YouTube) 뷰티 인플루언서 속성이 콘텐츠 태도, 제품 태도, 구전의도, 구매의도에 미치는 영향 연구
심성욱
2020-08
중국 팬덤의 심리적 특성이 K-POP 아이돌 광고에 미치는 영향 연구
심성욱
2020-08
랜드마크로서 옥외광고의 가치 속성 및 소비자 경험이 광고 효과, 도시방문의도에 미치는 영향
심성욱
previous
1
next
Discover
-Subject
1
Advertising Value
1
Beauty Influencer
1
Contents Attitude
1
Experience
1
Intention to Visit the City
1
K-POP 아이돌
1
OOH Advertising
1
OOH광고(OOH media)
1
Product Attitude
1
Purchase Intention
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors