Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 22 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-02
Exploring Cues to Action in Health Belief Model
이병관
2017-05
외모인식과 미용성형태도에 영향을 미치는 심리적 특성: 사회비교와 자기자비의 역할을 중심으로
문영숙
2017-06
OOH광고 규제에 관한 전문가 인식 조사: 옥외광고법의 평가와 보완을 중심으로
이형석
2017-03
The Personal Dimensions of Public Relations Ethical Dilemmas
백혜진
2017-02
Putting Cultural Context into SCCT When Crisis Responsibility Does Not Tell It All
최윤형
2017-02
Exploring Cues to Action in Health Belief Model
백혜진
2017-02
Intention to View Health TV Programs in South Korea: An Application of the Comprehensive Model of Information Seeking
Hove, Thomas Britten
2017-12
조직원의 심리적 주인 인식과 기업 이미지 형성에 대한 탐색적 고찰: 기업 이미지 광고에 대한 진정성 인식, 직무 만족도, 커뮤니케이션 만족도 요인을 중심으로
한미정
2017-12
4차 산업혁명과 광고·홍보 교육 과정의 미래: 학계와 업계의 관점을 중심으로
이형석
2017-06
절대적 대 상대적 위험 제시 형식, 정보원 신뢰도, 수리문해력이 공중의 위험 인식과 행동 의도에 미치는 영향
백혜진
previous
1
2
3
next
Discover
-Author
6
백혜진
4
심성욱
3
최윤형
2
Hove, Thomas Britten
2
문영숙
2
이형석
1
이병관
1
한미정
1
한상필
-Subject
2
AUDIENCE ACTIVITY
2
BEHAVIORS
2
comprehensive model of informatio...
2
CONSCIOUSNESS
2
EHEALTH LITERACY
2
external cue
2
GRATIFICATIONS
2
health belief model
2
health campaign
2
health media use
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors