Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2005-09
Interactivity and Animated-Character’s Role as Mediator of Consumers’ Attitude Formation and Processing on the Web
심성욱
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 - 강남지역을 중심으로
심성욱
2004-12
브랜드확장에서의 광고효과: 모제품과 확장제품간의 연결성 연구
심성욱
2004-06
라이프스타일과 다양한 매체의 광고 효과 인식에 관한 연구
심성욱
2020-08
중국 팬덤의 심리적 특성이 K-POP 아이돌 광고에 미치는 영향 연구
심성욱
2023-01
제페토(ZEPETO) 이용자의 라이프스타일 유형에 따른 광고 태도 연구 : 광고효과의 긍정적·부정적 인식의 조절영향을 중심으로
심성욱
previous
1
next
Discover
-Subject
2
광고태도
2
라이프스타일
1
advertising
1
Advertising Attitude
1
Advertising Effect
1
Advertising Effectiveness
1
Animated Character
1
Bus Shelter
1
effectiveness
1
Internet Advertising
next >
-Date issued
2
2020 - 2023
4
2004 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors