Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 24 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-12
Mediating and Moderating Roles of Trust in Government in Effective Risk Rumor Management: A Test Case of Radiation-Contaminated Seafood in South Korea
백혜진
2019-12
Mediating and Moderating Roles of Trust in Government in Effective Risk Rumor Management: A Test Case of Radiation-Contaminated Seafood in South Korea
Hove, Thomas Britten
2019-02
디지털 옥외광고물 도입을 통한 이용자 커뮤니케이션 효과 : 용산 전자랜드 사례를 중심으로
심성욱
2019-11
스폰서 이미지와 팬십이 스포츠 이벤트태도에 미치는 영향
이형석
2019-10
유튜브 인플루언서의 인도스먼트(endorsement) 영향력에 대한 탐색적 연구 : 인플루언서의 특성, 콘텐츠의 특성, 의사사회 상호작용을 중심으로
한미정
2019-10
디지털 옥외광고 매체 효과 측정 모델 개발에 관한 연구: 옥상형과 벽면형을 중심으로
심성욱
2019-09
메르스 루머의 수용과 확산에 미치는 영향 요인 탐색 : 트라이앤디스(Triandis) 모델의 적용
한미정
2019-08
구장 명칭권 스폰서 브랜드 개성과 도시 브랜드 개성의 일치효과 : 프로축구 K리그 시‧도민 구단을 중심으로
이형석
2019-06
동양 문화가치관과 서양 문화가치관 표현: 온라인광고에 대한 연령별, 성별 차이에 대한 비교 연구
한상필
2019-03
영양성분표시에 대한 소비자의 이해도, 인식 및 행동의도에 관한 연구: 2016년 개정 전․후 비교를 중심으로
최윤형
previous
1
2
3
next
Discover
-Author
7
백혜진
5
한상필
3
심성욱
3
이형석
2
Hove, Thomas Britten
2
한미정
1
이병관
1
최윤형
-Subject
2
Rumor type
2
Situational crisis communication ...
2
Social Media
2
trust in government
2
위험 인식
2
트위터
1
4차산업혁명
1
Advertising agency
1
Advertising appeal
1
Advertising Attitude
< previous
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors