Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-17 of 17 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-04
행위단서로서의 미디어 캠페인이 개인의 인플루엔자 예방행동에 미치는 영향 - 건강신념모델의 적용 및 재검토
이병관
2008-08
네거티브 정치광고의 유형과 광고 회의주의가 스폰서 후보 평가 및 투표의도에 미치는 영향
이병관
2008-08
The Contextual Effects of Gender Norms, Communication, and Social Capital on Family Planning Behaviors in Uganda: A Multilevel Approach
이병관
2007-05
THE EFFECTS OF INFORMATION SOURCES ON CONSUMER REACTIONS TO DIRECT-TO-CONSUMER (DTC) PRESCRIPTION DRUG ADVERTISING
이병관
2008-02
텔레비전 광고의 업종별 이월효과 측정모형 비교 연구
이병관
2007-02
공중유형에 따른 자기의견 표명에 관한 연구: 성매매 처벌 특별법 이슈를 중심으로
이병관
2009-12
개인의 e-헬스 리터러시가 의사-환자 커뮤니케이션에 미치는 영향
이병관
previous
1
2
next
Discover
-Subject
2
Media Campaign
2
미디어 캠페인
1
ADOLESCENTS
1
ADVERTISEMENTS
1
advertising effects
1
advertising effects model
1
Anti-Prostitution Law
1
ATTITUDE
1
Audience Involvement
1
BEHAVIOR
next >
-Date issued
1
2009
7
2008
2
2007
2
2006
5
2005
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors