Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)" byAuthor오현정

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2023-12A preliminary study for developing perceived ESG scale to measure public perception toward organizations' ESG performance오현정
2024-01-13Differential effects of digital media platforms on climate change risk information-sharing intention: A moderated mediation model오현정
2023-06-01The Role of Social Presence in Relationships Among Gender Stereotypes, Sexism, and In-Game Sexual Harassment Among Young Korean Gamers오현정
2022-09-21Social benefits of living in the metaverse: The relationships among social presence, supportive interaction, social self-efficacy, and feelings of loneliness오현정
2024-03가상환경 내 브랜드 태도 형성 연구: 놀이적 개념과 이용-충족이론의 통합적 적용을 중심으로오현정
2021-07뉴스 기사 속 노인의 특성 및 기사의 논조가 노인 태도, 정서, 그리고 고령친화정책에 대한 태도와 지지의도에 미치는 영향 : 지각된 통제성의 조절효과를 중심으로오현정
2023-01메타버스에서의 브랜드 경험이 브랜드 태도와 브랜드 구매의도에 미치는 영향 : 제품 유형과 아바타 일치성의 조절 효과를 중심으로오현정
2024-04오늘날 식품의 혁신은 어떻게 커뮤니케이션 되는가 : 대체식품 채택에서 사회규범과 정보행동의 역할을 중심으로오현정
2021-04제1자 관점의 가상현실(Virtual Reality) 콘텐츠 채널 효과: 프레즌스와 공감 인식의 순차적 매개모형을 중심으로오현정

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