Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)" byAuthor오현정
Jump to:
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
All
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 4 to 9 of 9
Issue Date
Title
Author(s)
2022-09-21
Social benefits of living in the metaverse: The relationships among social presence, supportive interaction, social self-efficacy, and feelings of loneliness
오현정
2024-03
가상환경 내 브랜드 태도 형성 연구: 놀이적 개념과 이용-충족이론의 통합적 적용을 중심으로
오현정
2021-07
뉴스 기사 속 노인의 특성 및 기사의 논조가 노인 태도, 정서, 그리고 고령친화정책에 대한 태도와 지지의도에 미치는 영향 : 지각된 통제성의 조절효과를 중심으로
오현정
2023-01
메타버스에서의 브랜드 경험이 브랜드 태도와 브랜드 구매의도에 미치는 영향 : 제품 유형과 아바타 일치성의 조절 효과를 중심으로
오현정
2024-04
오늘날 식품의 혁신은 어떻게 커뮤니케이션 되는가 : 대체식품 채택에서 사회규범과 정보행동의 역할을 중심으로
오현정
2021-04
제1자 관점의 가상현실(Virtual Reality) 콘텐츠 채널 효과: 프레즌스와 공감 인식의 순차적 매개모형을 중심으로
오현정
1
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors