Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 26 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2012-07
금연을 위한 공익광고 캠페인에 있어서 청소년 수용자의 심리적 저항에 대한 연구
이현우
2012-12
계획된 행동이론을 적용한 사회인지적 행동 모델의 유용성에 대한 메타분석
이병관
2012-04
Attention cycles and the H1N1 pandemic: a cross-national study of US and Korean newspaper coverage
이병관
2012-01
The Effect of Computer-Mediated Social Support in Online Communities on Patient Empowerment and Doctor-Patient Communication
이병관
2012-11
텔레비전 광고 콘텐츠에 묘사된 외국인 모델의 특성 분석 : 다문화 마케팅을 위한 탐색적 접근
문영숙
2012-08
광고게임의 현황과 특성에 관한 탐색적 연구
문영숙
2012-01
중국 소비자의 가치관 유형에 따른 광고태도 연구
한상필
2012-02
인터랙티브광고 형식규제정책에 관한 탐색적 연구
한상필
2012-02
온라인 브랜드 커뮤니티 특성과 자기결정성이 브랜드 자산에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2012-10
인터넷 배너 광고의 노출효과에 관한 연구:영화 업종의 실 집행 캠페인
한상필
previous
1
2
3
next
Discover
-Author
10
한상필
5
심성욱
3
이병관
3
한미정
2
문영숙
2
최윤형
1
이현우
-Subject
5
광고효과
3
옥외광고
2
advertising effects
2
Advertising industry
2
content analysis
2
Definition of advertising
2
Digital Signage
2
South Korea
2
광고산업
2
광고의 정의
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors