Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 17 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2010-01
유아의 구강건강 실천행동 의도의 사회인지적예측변인에 대한 탐구: 건강신념모델과 계획된 행동이론의 비교를 중심으로
이병관
2010-09
개인의 e-헬스 리터러시(e-Health Literacy)가 의사-환자 커뮤니케이션에 미치는 영향
이병관
2010-12
How food ads communicate 'health' with children: a content analysis of Korean television commercials
문영숙
2010-02
기업 위기 상황에서의 환심 사기 전략의 효과
이현우
2010-06
진심으로 지어진 캠페인의 힘 - 대림 e편한세상 ‘진심이 짓는다’
한상필
2010-08
어린이 대상 식품광고의 현황과 내용분석 연구
한상필
2010-12
광고인의 광고댓글 평가가 일반인의 광고태도와 참여의도에 미치는 영향
한상필
2010-06
대학평가가 대학의 이미지 변화에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2010-03
옥외광고 효과측정을 위한 대안 모델 개발과 실증연구 - 서울지역 옥상광고를 중심으로 -
한상필
2010-02
불황기 전후의 TV광고 표현방법 차이에 따른 광고효과 비교 연구
한상필
previous
1
2
next
Discover
-Author
9
한상필
2
심성욱
2
이병관
2
한미정
1
문영숙
1
이현우
-Subject
2
Advertising Effects
2
Advertising Industry
2
광고산업
2
광고효과
1
ACCESSIBILITY
1
Ad Campaign
1
Advertising During Recession Periods
1
Advertising effect
1
Advertising Effects Model
1
Advertising in Depression period
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors