Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 31-40 of 83 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2011-10
통합적 브랜드 진단 모델 개발을 위한 새로운 연구 : SK M&C B-AID(Brand Analytics In Dynamics) 모델을 중심으로
한상필
2011-02
소비자 주도형 온라인 브랜드 커뮤니티의 자발적 생성에 미치는 요인에 대한 탐색적 연구
한상필
2011-08
변화하는 환경에서 기업의 지속성장을 위한 기업 이미지 광고의 역할 : SK텔레콤 알파라이징 광고캠페인
한상필
2011-07
매체별 광고비 예측에 관한 연구
한상필
2011-04
진심으로 고객을 생각한 브랜드 e편한 세상
한상필
2011-05
기업 커뮤니케이션에서 소셜 미디어의 활용가능성:의제설정과 소셜 프레즌스를 중심으로
한상필
2011-05
저출산·고령화 대책 관련 홍보사업 개선방안 연구
한상필
2011-06
프로 스포츠팀 브랜드연상의 구성요인이 브랜드태도와 구매의도에 미치는 영향
한상필
2010-06
진심으로 지어진 캠페인의 힘 - 대림 e편한세상 ‘진심이 짓는다’
한상필
2011-02
커피를 통해 보여진 광고와 마케팅의 힘 : 카페베네 사례연구
한상필
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
next
next
Discover
-Subject
14
광고효과
10
브랜드
9
광고산업
6
advertising effects
6
Brand
6
Content Analysis
6
국제광고
6
내용분석
4
Advertising Industry
4
brand
next >
-Date issued
2
2020 - 2022
52
2010 - 2019
24
2000 - 2009
1
1994 - 1999
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors