Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 83 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2005-06
한국과 중국 텔레비전 광고의 표현전략 비교:탐색적 연구
한상필
2007-06
광고비평의 정보원과 프레이밍이 광고태도에미치는 효과
한상필
2006-12
문화변동과 사회변화가 광고에 미치는 영향 : 1973년에서 2003년까지 한국광고의 시계열 내용분석
한상필
2007-06
한·미 자유무역협정(FTA) 타결에 따른 광고산업의 쟁점과 과제
한상필
2006-11
판례분석을 통해 본 우리나라 인터넷광고 규제에 관한 연구
한상필
2008-10
한국관광브랜드의 성공적인 개발: 한국관광공사의 ‘Korea, Sparkling’ 캠페인
한상필
2006-00
The portrayal of older people in television advertisements: A cross-cultural content analysis of the United States and South Korea
한상필
2005-09
THINK IT`S GOOD, BUT FEEL IT`S BAD : COUNTRY OF ORIGIN EFFECT ON COGNITION, AFFECT, AND BEHAVIOR
한상필
2005-00
Westernization of Cultural Values in Korean Advertising : A Longitudinal Content Analysis of Magazine Ads from 1968-1998
한상필
2005-06
제품원산지 스테레오타입이 한국기업의 국제광고효과에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
previous
1
2
3
4
5
...
next
next
Discover
-Subject
14
광고효과
10
브랜드
9
광고산업
6
advertising effects
6
Brand
6
Content Analysis
6
국제광고
6
내용분석
4
Advertising Industry
4
brand
next >
-Date issued
2
2020 - 2022
52
2010 - 2019
24
2000 - 2009
1
1994 - 1999
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors