Search

Current filters:
Add filters:

Results 1-10 of 22 (Search time: 0.004 seconds).

Item hits:

Issue DateTitleAuthor(s)
2005-03Agenda-Setting and the Internet: The Intermedia Influence of Internet Bulletin Boards on Newspaper Coverage of the 2000 General Election in South Korea이병관
2006-10The Portrayal of Older People in Television Advertisements: A Cross-Cultural Content Analysis of the United States and South Korea이병관
2005-09Exploring assorted beliefs, doubts and legends regarding quantitative teaching evaluations이병관
2005-09한국의 국가 이미지와 광고에 대한 일반적 평가가 상품 및 기업이미지에 미치는 영향 - 중국의 대학생들을 대상으로이병관
2005-12부안 원전수거물 관리시설 유치 쟁점에 대한 언론보도 프레임 분석이병관
2005-07Third-person effect and Internet pornography: The influence of collectivism and Internet self-efficacy이병관
2006-04누가 이종격투기를 시청하는가: 수용자의 성격특질이 미디어 폭력물 이용에 미치는 영향이병관
2008-09새로운 미디어 공공 캠페인으로서 교육적-오락물의 설득 효과에 대한 탐구 : 텔레비전 프로그램의 장기기증에 대한 개인의 태도와 행동에 미치는 영향이병관
2008-05지역주민 관계성이 지자체 활동에 대한 지역주민의 태도와 참여의도에 미치는 영향: 집단효능감의 매개효과를 중심으로이병관
2008-10행위단서로서의 미디어 캠페인이 인플루엔자 예방행동에 미치는 영향: 건강신념모델의 확장을 중심으로이병관

Discover

BROWSE