Search

Current filters:
Add filters:

Results 1-10 of 16 (Search time: 0.002 seconds).

Item hits:

Issue DateTitleAuthor(s)
2006-10The Portrayal of Older People in Television Advertisements: A Cross-Cultural Content Analysis of the United States and South Korea이병관
2006-04누가 이종격투기를 시청하는가: 수용자의 성격특질이 미디어 폭력물 이용에 미치는 영향이병관
2008-09새로운 미디어 공공 캠페인으로서 교육적-오락물의 설득 효과에 대한 탐구 : 텔레비전 프로그램의 장기기증에 대한 개인의 태도와 행동에 미치는 영향이병관
2008-05지역주민 관계성이 지자체 활동에 대한 지역주민의 태도와 참여의도에 미치는 영향: 집단효능감의 매개효과를 중심으로이병관
2008-10행위단서로서의 미디어 캠페인이 인플루엔자 예방행동에 미치는 영향: 건강신념모델의 확장을 중심으로이병관
2008-04행위단서로서의 미디어 캠페인이 개인의 인플루엔자 예방행동에 미치는 영향 - 건강신념모델의 적용 및 재검토이병관
2008-08네거티브 정치광고의 유형과 광고 회의주의가 스폰서 후보 평가 및 투표의도에 미치는 영향이병관
2008-08The Contextual Effects of Gender Norms, Communication, and Social Capital on Family Planning Behaviors in Uganda: A Multilevel Approach이병관
2007-05THE EFFECTS OF INFORMATION SOURCES ON CONSUMER REACTIONS TO DIRECT-TO-CONSUMER (DTC) PRESCRIPTION DRUG ADVERTISING이병관
2008-02텔레비전 광고의 업종별 이월효과 측정모형 비교 연구이병관

Discover

BROWSE