Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 131-140 of 269 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-08
지상파 방송사 인사 제도 및 구성원 가치 유사성 연구
전범수
2008-08
잡지광고 메시지의 정보량과 정보유형 분석연구: 분류체계의 확장과 적용
문영숙
2008-12
광고를 통한 금융브랜드 제휴와 확장효과의 다양성에 관한 연구
한상필
2008-12
국제영화제의 서비스 품질과 만족도에 관한 연구 : 우리나라 6개 국제영화제 종합 분석
박조원
2008-12
텔레비전 드라마 시청이 시청자의 성형수술 행위의지에 미치는 영향에 관한 연구: 계획행동이론을 중심으로
우형진
2008-08
해외유명패션 브랜드에 대한 소비자의 인식과 태도연구: 패션라이프스타일 접근
문영숙
2008-08
네거티브 정치광고의 유형과 광고 회의주의가 스폰서 후보 평가 및 투표의도에 미치는 영향
이병관
2008-08
The Contextual Effects of Gender Norms, Communication, and Social Capital on Family Planning Behaviors in Uganda: A Multilevel Approach
이병관
2008-02
스키장 전광판광고효과에 관한 연구 : 노출(DEC), 태도, CPM
심성욱
2008-12
광고를 통한 금융 브랜드자산 요인이 고객의 전환의도와 고객만족에 미치는 영향 연구
한상필
previous
1
...
11
12
13
14
15
16
17
...
next
next
Discover
-Author
53
한상필
35
전범수
30
심성욱
22
이병관
17
한미정
11
구자순
11
문영숙
11
이현우
9
이종수
9
최윤형
next >
-Subject
13
광고효과
7
내용분석
6
COMMUNICATION
6
magazine ads
6
국제광고
6
브랜드
5
advertising effects
5
brand
5
corporate social responsibility
5
International Advertising
next >
-Date issued
43
2009
83
2008
51
2007
39
2006
50
2005
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors