Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-16 of 16 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007-02
공중유형에 따른 자기의견 표명에 관한 연구: 성매매 처벌 특별법 이슈를 중심으로
이병관
2008-02
새로운 미디어 공공 캠페인으로서 교육적-오락물의 설득 효과에 대한 탐구: 텔레비전 프로그램의 장기기증에 대한 개인의 태도와 행동에 미치는 영향
이병관
2007-07
광고 비주얼과 카피의 구조적 관계유형 분석연구
이병관
2008-10
행위단서로서의 미디어 캠페인이 인플루엔자예방행동에 미치는 영향 : 건강신념모델의 확장을 중심으로
이병관
2007-00
The effects of information sources on consumeir reactions to direct-to-consumer (DTC) prescription drug advertising - A consumer socialization approach
이병관
2009-12
개인의 e-헬스 리터러시가 의사-환자 커뮤니케이션에 미치는 영향
이병관
previous
1
2
next
Discover
-Subject
4
Media Campaign
4
미디어 캠페인
2
ADOLESCENTS
2
ADVERTISEMENTS
2
ATTITUDE
2
Audience Involvement
2
BEHAVIOR
2
CHILDREN
2
COMMUNICATION
2
Cues to Action
next >
-Date issued
1
2009
9
2008
3
2007
2
2006
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors