Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 21-30 of 93 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2006-07
인터넷 경매의 위험감소 수단에 관한 연구: 한국과 미국의 문화적 차이를 중심으로
심성욱
2019-10
디지털 옥외광고 매체 효과 측정 모델 개발에 관한 연구: 옥상형과 벽면형을 중심으로
심성욱
2005-06
Paradigm shift of employee communication: The effect of management communication on trusting relationships
심성욱
2005-09
Interactivity and Animated-Character’s Role as Mediator of Consumers’ Attitude Formation and Processing on the Web
심성욱
2005-07
대학생들의 광고 회의주의에 대한 연구
심성욱
2005-02
문화적 환경조성을 위한 옥외광고물 제도의 개선방안 연구
심성욱
2008-02
공중파 방송의 채널브랜드 개성과 시청자의 자아 이미지 일치정도가 채널브랜드자산에 미치는 영향
심성욱
2008-10
옥외광고혼잡에 대한 소비자지각에 관한 연구: 지하철 스크린도어(PSD: Platform Screen Door) 광고물을 중심으로
심성욱
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 - 강남지역을 중심으로
심성욱
2008-04
자아개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교분석
심성욱
previous
1
2
3
4
5
6
...
next
next
Discover
-Subject
10
옥외광고
9
광고효과
6
Digital Signage
6
디지털 사이니지
5
광고태도
5
광고회의주의
4
Channel Brand
4
OOH advertising
4
관여도
4
구매의도
next >
-Date issued
20
2020 - 2023
39
2010 - 2019
34
2003 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors