Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 25 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-07
유튜브(YouTube) 뷰티 인플루언 서 속성이 콘텐츠 태도, 제품 태도, 구전의도, 구매의도에 미치는 영향 연구
심성욱
2021-05
아이트래커를 활용한 디지털 옥외광고 주목 행태 분석 연구: 설치 높이에 따른 시선 반응과 광고인지를 중심으로
심성욱
2022-05
아이돌 팬덤의 심리적 특성이 제품 광고효과에 미치는 영향
심성욱
2022-04
소셜미디어 틱톡의 특성이 광고효과에 미치는 영향 : 매체태도와 지각된 침입성의 조절변인을 중심으로
심성욱
2022-05
청소년의 페이스북과 틱톡의 이용동기에 따른 광고태도와 광고수용의도, 공유의도에 관한 연구
심성욱
2021-08
소셜 미디어 광고 인게이지먼트 척도개발 연구: 유튜브 광고를 중심으로
심성욱
2021-08
택시표시등 광고의 공적 가치와 실행에 관한 전문가 인식 연구: 근거이론의 적용
심성욱
2020-07
유튜브(YouTube) 뷰티 인플루언서 속성이 콘텐츠 태도, 제품 태도, 구전의도, 구매의도에 미치는 영향 연구
심성욱
2023-11
The Younger, the TikToker: Investigating Social Media Ad Platforms for Young American and Chinese Users
심성욱
2020-08
중국 팬덤의 심리적 특성이 K-POP 아이돌 광고에 미치는 영향 연구
심성욱
previous
1
2
3
next
Discover
-Subject
5
광고태도
5
구매의도
4
Purchase Intention
4
광고효과
2
Advertising Attitude
2
Beauty Influencer
2
Brand Attitude
2
Contents Attitude
2
Product Attitude
2
social media
next >
-Date issued
1
2024
5
2023
5
2022
8
2021
6
2020
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors