Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF SOCIAL SCIENCES[S](사회과학대학)
TOURISM(관광학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 17 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-06
뱃길 관광객의 방문동기, 감정적 반응, 만족도, 충성도의 구조적 관계:경인 아라뱃길을 중심으로
정철
2017-08
게스트하우스의 상호작용과 물리적 환경 품질이 만족도 및 충성도에 미치는 영향 -외래관광객을 중심으로-
정철
2017-10
The effect of food quality on behavioral intention in Korean restaurants: From the perspective of Chinese tourists
정철
2017-11
대학축제 서비스품질이 방문객의 만족도와충성도에 미치는 영향- 물리적 요소와 비물리적 요소를 중심으로 -
정철
2018-07
공항 서비스스케이프가 감정반응과 만족에 미치는 영향: 인천국제공항을 중심으로
정철
2018-02
위탁급식전문업체의 혼잡지각과 소음이 만족도 및 행동 의도에 미치는 영향: 대학 내 구내식당을 이용하는 대학생을 대상으로
정철
2011-11
해랑 관광열차 이용객들의 추구편익, 지각된 가치, 만족도 및 충성도의 영향관계 분석
정철
2018-06
게스트하우스 서비스품질이 신뢰, 만족도 및 충성도에 미치는 영향: 외래관광객을 중심으로
정철
2019-12
유튜브 관광콘텐츠 특성이 확신, 지각된 유용성, 만족, 충성도에 미치는 영향: 기대일치모형(Expectation-Confirmation Model: ECM)의 적용
정철
2013-01
Multi-dimensions of patrons' emotional experiences in upscale restaurants and their role in loyalty formation: Emotion scale improvement
정철
previous
1
2
next
Discover
-Subject
9
Loyalty
9
만족도
7
충성도
4
Perceived value
4
만족
3
행동의도
2
Behavioral intention
2
Destination Image
2
Motivation
2
Service Quality
next >
-Date issued
1
2020
2
2019
3
2018
4
2017
1
2016
1
2015
1
2014
1
2013
3
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors