Search

Current filters:
Add filters:

Results 11-20 of 114 (Search time: 0.001 seconds).

Item hits:

Issue DateTitleAuthor(s)
2015-04게임 전시회 대학생 참관객의 목표지향적 참여의도 예측: G-Star 게임전시회를 대상으로현성협
2015-04Kano모델과 Timko의 고객만족계수를 이용한 공항레스토랑의 서비스 품질에 관한 연구현성협
2015-04Do luxury room amenities affect guests' willingness to pay?현성협
2015-04Negative Effects of Perceived Crowding on Travelers' Identification with Cruise Brand현성협
2015-05컨벤션행사의 추구혜택이 아이덴티티 매력도를 통한 사회적 가치 및 고객시민행동에 미치는 영향- 컨벤션행사 참가자가 지각한 타 참가자 전문성의 조절효과와 함께 -현성협
2015-04The Role of Airline Travelers' Pre-Recovery Emotions during the Service Recovery Process현성협
2015-06항공사 승무원의 조직경력성장이 직무착근도, 브랜드 시민행동, 발언행동에 미치는 영향현성협
2015-06A model of behavioral intentions to follow online travel advice based on social and emotional loneliness scales in the context of online travel communities: The moderating role of emotional expressivity현성협
2015-06G-Star의 서비스품질이 방문객 만족, 인지도 향상 및 행동의도에 미치는 영향: G-Star 인지도에 대한 요인도출과 함께현성협
2015-07관광가이드의 라포형성 행동이 고객 공감 및 고객시민행동에 미치는 영향 : 방한 중국단체관광객을 중심으로현성협

Discover

BROWSE