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2019-04
객실승무원의 직무 환경 요인이 직장 생활의 질(QWL)과 삶의 질(QL)에 미치는 영향에 관한 연구
현성협
2019-04
문화적응 스트레스로 인한 우울감이 외국항공사 승무원의 이직의도에 미치는 영향에 관한 연구
현성협
2019-04
내국인 관광객의 환경인지 요인이 친환경 행동에 미치는 영향 : 맥락적 요인의 조절효과를 중심으로
현성협
2019-02
Impact of Lean Manufacturing Practices on Firms’ Sustainable Performance: Lean Culture as a Moderator
현성협
2019-04
How service employees' work motivations lead to job performance: the role of service employees' job creativity and customer orientation
현성협
2019-11
Role of Internal and External Museum Environment in Increasing Visitors’ Cognitive/Affective/Healthy Experiences and Loyalty
현성협
2019-07
중국항공사의 한국인 승무원 채용증대 및 한국국가이미지 제고를 위한 경험적 연구
현성협
2019-08
Examining relationships among process quality, outcome quality, delight, satisfaction and behavioural intentions in fitness centres in Malaysia
현성협
2019-08
대형 국적 항공사 객실승무원의 저비용항공사로의 이직 요인 고찰에 관한 연구
현성협
2019-08
객실승무원의 표면 연기/내면 연기가 감정소진에 미치는 영향 : 승객, 동료, 가족 간의 관계를 중심으로
현성협
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-Subject
7
Malaysia
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Extraordinary character
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Individual factor
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Job satisfaction
2
lean culture
2
loyalty
2
Mental health
2
Organizational socialization
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satisfaction
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