2013-03 | “융복합교육”의 개념화: 융(복)합적 교육 관련 담론과 현장 교사 포커스 그룹 면담을 중심으로 | 주미경 |
2019-02 | THE MAPPING CLASS GROUPS OF REDUCIBLE HEEGAARD SPLITTINGS OF GENUS TWO | 조상범 |
2012-12 | MIDDLE TUNNELS BY SPLITTING | 조상범 |
2012-06 | NAKAJIMA MONOMIALS, STRIP BUNDLES, AND THE CRYSTALS B(infinity) OVER U-q(B-infinity), U-q(C-infinity), AND U-q(D-infinity) | 신동의 |
2011-03 | Nakajima monomials, Young walls and Kashiwara embedding for U-q(A(n)((1))) | 신동의 |
2017-06 | On the number of vertices of positively curved planar graphs | 오병근 |
2013-10 | Principal instructional leadership and teaching for learner autonomy: A multilevel analysis of the case of South Korea | 주미경 |
2013-09 | "의사결정형" 스토리텔링 수학 모델 교과서의 개발 원리: 조건부 확률 단원을 중심으로 | 주미경 |
2012-09 | SEMISIMPLE TUNNELS | 조상범 |
2012-06 | Standards for professionalization of mathematics teachers: Policy, curricula, and national employment test in Korea | 주미경 |
2013-03 | STEAM 교사 연구회 개발 자료 분석: 융복합교육적 접근 | 주미경 |
2019-11 | Strip bundle realization of the crystals over U-q(G(2)((1))) | 신동의 |
2015-08 | STRIP BUNDLES AND THE HIGHEST WEIGHT CRYSTALS OVER QUANTUM INFINITE RANK AFFINE ALGEBRAS | 신동의 |
2016-10 | Strong Isoperimetric Inequalities and Combinatorial Curvatures on Multiply Connected Planar Graphs | 오병근 |
2013-03 | Topological Symmetry Groups and Mapping Class Groups for Spatial Graphs | 조상범 |
2011-01 | TUNNEL LEVELING, DEPTH, AND BRIDGE NUMBERS | 조상범 |
2016-11 | Zigzag Strip Bundle Realization of B(Lambda(0)) over U-q(C-n((1))) | 신동의 |
2013-03 | Zigzag strip bundles and crystals | 신동의 |
2014-06 | Zigzag strip bundles and highest weight crystals | 신동의 |
2015-02 | ZIGZAG STRIP BUNDLES AND THE CRYSTAL B(infinity) FOR QUANTUM AFFINE ALGEBRAS | 신동의 |