Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-09
중국 상업 은행의 효율성 및 서비스 품질
김대철
2017-06
항공서비스의 지상직 종사원 교육훈련과 고객서비스품질의 관계에 관한 연구
이창원
2018-03
공유경제 서비스창업을 위한 서비스품질에 관한 연구
이창원
2011-11
B2B시장에서의 서비스품질척도 개발을 위한 질적 연구
한상린
2013-02
기술준비도와 고객참여가 서비스품질, 고객만족, 서비스 재구매의도에 미치는 영향 - 패밀리레스토랑을 중심으로
한상린
2016-06
노인장기요양보험 수급자 및 제공자를 위한 서비스품질 향상방안에 대한 연구
부제만
2013-09
기술준비도와 고객참여가 서비스품질, 고객만족, 서비스 재구매의도에 미치는 영향 - 패밀리레스토랑을 중심으로
한상린
2013-09
스포츠센터의 서비스보증이 서비스품질, 서비스가치, 고객만족, 고객충성도에 미치는 영향
한상린
2014-06
내부고객의 직무만족이 서비스품질에 미치는 영향 연구
부제만
2014-12
패밀리 레스토랑의 부정적 대기경험과 수용가능성이 서비스품질에 미치는 영향
김대철
previous
1
2
next
Discover
-Author
7
한상린
3
이창원
2
김대철
2
부제만
1
신현상
-Subject
6
고객만족
5
Customer Satisfaction
5
Service Quality
5
service quality
3
경제적 품질
3
공감품질
3
과정 품질
3
기술적 품질
3
편의성 품질
2
B-SERVQUAL
next >
-Date issued
1
2020
1
2018
2
2017
1
2016
2
2015
2
2014
3
2013
2
2012
1
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors