Browsing "COLLEGE OF BUSINESS[S](경영대학)" byTitle

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2021-08When do job-insecure employees keep performing well? The buffering roles of help and prosocial motivation in the relationship between job insecurity, work engagement, and job performance신유형
2021-08When Does the Leader's Positive Expression Get a Positive Response From Members? The Three-Way Interaction Effects of Perceived Deep/Surface Acting, Positive Affect, and Quality of Leader-Member Exchange on Work Engagement김민수
2022-08When is interorganizational learning beneficial for inbound open innovation of ventures? A contingent role of entrepreneurial orientation박지훈
2021-03Why work meaningfulness alone is not enough: The role of social identification and task interdependence as facilitative boundary conditions신유형
2021-03Will data on internet queries predict the performance in the marketplace: an empirical study on online searches and IPO stock returns강형구
2015-02개인정보 노출에 대한 인터넷 사용자의 태도에 관한 연구백승익
2021-09건설산업에서 프로젝트관리오피스(PMO)와 프로젝트성과의 영향관계 분석: PM리더십 조절효과 중심으로김승철
2015-02경쟁상황에서 이동통신의 전략적 투자의사 결정을 위한 실물옵션 모형의 확장과 적용장석권
2021-10공급망 품질경영 실행이 식품안전성과 및 기업성과에 미치는 영향김승철
2015-03구조화기업에 대한 기업회계기준서 제1110호와 제1112호의 적용 - 시중은행 사례를 중심으로신호영
2021-06국내 COVID-19의 공간분포특성 분석김대철
2022-06국내 창업지원프로그램의 개선방안에 관한 연구 : 국내외 창업지원프로그램 비교이상명
2021-08그린호텔의 가격 프리미엄 지불의도에 대한 세계시민주의의 역할: 계획된 행동 이론의 확장신현상
2021-09급진적 제품 혁신에 대한 노사의 전략적 대응과 생산시스템의 변화 - H자동차 전기자동차 사례 -임상훈
2022-06기업 이익발표에 대한 주가반응: 투자자관심과 시장 센티먼트를 중심으로강형구
2015-01기업가정신이 회원직접판매 판매원의 정서적 고갈과 직무 만족에 미치는 영향한상린
2022-09기업의 ESG 활동, 녹색 혁신과 기업성과 간 관계 연구: 중국 제조기업을 중심으로최성용
2021-06기업의 ESG 활동이 기업 이미지, 지각된 가격 공정성 및 소비자 반응에 미치는 영향한상린
2021-08기업의 자선적 책임이 조직몰입에 미치는 영향: 구성원의 자선적 책임 및 성과지향의 상호작용을 중심으로김민수
2021-12기업이익의 불투명성과 미래이익에 대한 주가정보성조중석

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