Articles435 Collection home page

Browse

| Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions 

Issue DateTitleAuthor(s)
2004-05한국주식시장에서 허수주문에 관한 연구이은정
2004-04간접적 보상계획 하에서 생산성효과에 대한 실증연구이정연
2004-04간접적 보상계획 하에서 생산성효과에 대한 실증연구이성욱
2004-02서비스유형에 따른 차별화지연의 적용원석희
2004-02Tools for establishing dominance with linear partial information and attribute hierarchy한창희
2004-02간접적 보상계획 하에서 보상계획의 선택효과에 대한 실증연구이성욱
2017-01Does the potential for developing new technology lead to successful technology transfer commercialisation? the case of public R&D outputs in Korea윤우진
2019-11병원의 윤리프로그램이 간호사의 윤리역량과 업무만족에 미치는 영향황승준
2019-12보상액이 내생변수인 경우의 최저가격보상제 효과에 대한 분석고동희
2019-11지식서비스의 정보품질과 시스템품질이 지식서비스 역량에 미치는 영향: 지식서비스 유형을 중심으로황승준
2019-10A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context공태식
2019-12국내 및 해외 비즈니스 사례 비교 분석을 통한 국내 공유경제 비즈니스 발전 방향 연구백동현
2019-12Smart Pricing in Action: The Case of Asset Pricing for a Rent-a-Car Company한창희
2019-11한국과 미국의 하이프 사이클을 활용한 양국 간 e-비즈니스 혁신기술격차 조정과정 예측 연구백동현
2019-11지식서비스의 정보품질과 시스템품질이 지식서비스 역량에 미치는 영향: 지식서비스 유형을 중심으로한창희
2018-10Innovation or Deviation? The Relationship between Boundary Crossing and Audience Evaluation in the Music Field임이숙
2019-10How Does Dysfunctional Customer Behavior Affect Employee Turnover공태식
2019-10중소기업 전용 B2B 전자상거래 보증 이용기업의 생존특성에 관한 실증연구한창희
2019-11An Investigation of Nonbeneficiary Reactions to Discretionary Preferential Treatments공태식
2019-12Dysfunctional Customer Behavior: Conceptualization and Empirical Validation공태식

BROWSE