35 0

축제 브랜드 연상의 영향 연구 -태도와 행동의도 관계를 중심으로-

Title
축제 브랜드 연상의 영향 연구 -태도와 행동의도 관계를 중심으로-
Other Titles
A Study on the Effect of Festival Brand Association-Focusing on the Relationship between Brand Attitude and Behavior Intention-
Author
이훈
Keywords
축제 브랜드; 브랜드 연상; 브랜드 태도; 행동의도; Festival Brand; Brand Association; Brand Attitude; Behavior Intention
Issue Date
2014-02
Publisher
한양대학교 관광연구소
Citation
관광연구논총 / Journal of Tourism Studies, 2015-08, 27, 83-102
URI
http://www.dbpia.co.kr/Article/NODE06564261http://hdl.handle.net/20.500.11754/49308
ISSN
1226-8054
Appears in Collections:
COLLEGE OF SOCIAL SCIENCES[S](사회과학대학) > ETC
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE