Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
COMPUTER SCIENCE(소프트웨어학부)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2009-03
How online user generated advertising works: An empirical investigation
이경렬
2009-10
블로그에 대한 체험적 요소가 포털사이트의 브랜드자산에 미치는 영향: 4대 포털을 중심으로
이경렬
2009-08
텔레비전 매체스케줄링의 효과에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 : 타이밍과 예산배분의 변동을 중심으로
이경렬
2009-12
SMS기반의 모바일광고의 정보처리과정에 관한 규범적 모델의 개발에 관한 연구
이경렬
2009-06
인터넷 쇼핑몰 기업의 웹 자산의 규범적 모델의 개발에 관한 연구 : 미국 온라인 쇼핑객에 대한 실증적 연구를 중심으로
이경렬
previous
1
next
Discover
-Subject
1
Aaker
1
attitude toward mobile ad.
1
brand association
1
brand awareness
1
brand equity
1
brand image
1
brand royalty
1
carryover effect
1
effective reach
1
information processing
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors