Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)" byTitle

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 2 to 21 of 115

Issue DateTitleAuthor(s)
2019A Content Analysis of Korean and Egyptian Websites in the regard of Online AdvertisingMiwafy Doha Ali Saleh
2018-08A Content Analysis of Online News Coverage of Lia Olguta Vasilescu during the 2012 Regional Elections:TITIRIGADIANA
2019A study on characteristics of food safety SNS messages of the Chinese government and their effects on message acceptanceWUYANPEI
2012-02AIDS STIGMA GAP & ITS CAUSES AND CONSEQUENCES금세연
2019-02Avoidance of advertisements on social media : A study on Vietnamese Facebook usersNguyen Minh Nguyet
2017-02CEO SNS 활용이 위기 상황 시 공중에 미치는 영향윤종혁
2020-02Crisis communication strategies for perceived breaches of trust빅토리아
2017-02Effectiveness of Media Campaigns for Improving Knowledge on Tuberculosis전의성
2011-08IPTV에서 상호작용성, 플로우, 이용동기가 양방향 광고에 미치는 영향 연구김상준
2019Optimistic Bias toward HIV/AIDS in the Korean Society:Factors and the OutcomeElena KIM
2012-02SNS 이용 동기에 따른 광고효과에 관한 연구김성휘
2014-02SNS를 통한 온라인 구전 효과의 통합 모형에 관한 연구박탄우
2016-02SNS상의 온라인 구전의 특성이 한류에 관한 온라인 구전행동 및 한국의 국가이미지에 미치는 영향-중국소비자를 중심으로유우
2014-08SNS에 대한 진정성이 SNS 이용자의 온라인 구전 인게이지먼트에 미치는 영향 : 미디어 인게이지먼트의 매개 효과를 중심으로한송희
2013-02개인의 문화성향이 귀인성향, 위기 책임성, 위기커뮤니케이션 수용성에 미치는 영향에 관한 연구홍신애
2013-02개인적 특성, 대인적 영향, 사회적 자본이 SNS상의 온라인 구전에 미치는 영향에 관한 연구 : 페이스북과 트위터의 비교를 중심으로이시내
2013-02건강신념이 건강정보처리과정과 건강행동의도에 미치는 영향에 관한 연구이윤재
2019결핵예방 미디어 캠페인이 60대 저소득층에 미치는 효과 연구: 2012년 ~ 2015년 까지이창은
2017-02고주파 디지털 옥외광고에 대한 태도와 수용에 관한 연구-확장된 기술수용모델을 중심으로차원상
2019-02공중보건 루머 발생 시 루머수용과 확산에 미치는 영향 요인 탐색허우철

BROWSE