Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)" by Title

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 20 of 39

Issue DateTitleAuthor(s)
2019A Content Analysis of Korean and Egyptian Websites in the regard of Online AdvertisingMiwafy Doha Ali Saleh
2018-08A Content Analysis of Online News Coverage of Lia Olguta Vasilescu during the 2012 Regional Elections:TITIRIGADIANA
2019A study on characteristics of food safety SNS messages of the Chinese government and their effects on message acceptanceWUYANPEI
2019-02Avoidance of advertisements on social media : A study on Vietnamese Facebook usersNguyen Minh Nguyet
2017-02CEO SNS 활용이 위기 상황 시 공중에 미치는 영향윤종혁
2020-02Crisis communication strategies for perceived breaches of trust빅토리아
2017-02Effectiveness of Media Campaigns for Improving Knowledge on Tuberculosis전의성
2019Optimistic Bias toward HIV/AIDS in the Korean Society:Factors and the OutcomeElena KIM
2019결핵예방 미디어 캠페인이 60대 저소득층에 미치는 효과 연구: 2012년 ~ 2015년 까지이창은
2017-02고주파 디지털 옥외광고에 대한 태도와 수용에 관한 연구-확장된 기술수용모델을 중심으로차원상
2019-02공중보건 루머 발생 시 루머수용과 확산에 미치는 영향 요인 탐색허우철
2018-02공중의 위험 인식에 따른 커뮤니케이션 행동 연구 : 관여도와 낙관적 편향을 중심으로유은태
2016-08광고매체별 광고회피 수준과 요인에 관한 연구주이연
2020-02기부자 스튜어드십: 척도의 타당도 검증 및 기부행동 효과 연구차경심
2016-08꽌시 문화가 중국 TV광고에 미치는 영향에 관한 연구서영택
2017-02대학생 투표율을 제고하는 공공 캠페인은 어떻게 만들 수 있을까?김정은
2018-08모바일 동영상 광고의 광고효과 및 광고회피에 대한 연구: 지각된 침입성을 중심으로박명진
2019미세먼지 이슈의 귀인이 중국에 대한 태도와 행동의도에 미치는 영향주도희
2020-02뷰티 인플루언서의 특성이 소비자 태도와 의도에 미치는 영향에 관한 연구이맹탁
2019브랜디드 콘텐츠가 구매의도와 구전의도에 미치는 영향김민철

BROWSE