182 0

Full metadata record

DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor정기수-
dc.contributor.author안용수-
dc.date.accessioned2020-03-26T17:42:33Z-
dc.date.available2020-03-26T17:42:33Z-
dc.date.issued2011-02-
dc.identifier.urihttps://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/140724-
dc.identifier.urihttp://hanyang.dcollection.net/common/orgView/200000416989en_US
dc.description.abstract본 연구에서는 학습만족의 결정요인을 분석하되, 공급자인 학교기관이 제공하는 교육서비스의 질과 학습의 수요자인 학습자의 학습동기가 학습자 만족에 어떠한 영향을 미치는 지를 대학부설 사회교육원 학점은행제 학생을 대상으로 살펴보고자 한다.-
dc.publisher한양대학교-
dc.title학점은행제 학습자의 학습동기와 교육기관의 교육서비스 질이 학습자 만족에 미치는 영향-
dc.title.alternativeThe effects of the learners' motives of the credit bank system and the education service qualitities of the schools on learners' satisfaction-
dc.typeTheses-
dc.contributor.googleauthor안용수-
dc.sector.campusS-
dc.sector.daehak교육대학원-
dc.sector.department교육학계열-
dc.description.degreeMaster-
dc.contributor.affiliation인재개발교육전공-
Appears in Collections:
GRADUATE SCHOOL OF EDUCATION[S](교육대학원) > EDUCATION(교육학계열) > Theses (Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE