29 0

후발 브랜드의 제품광고에 나타난 아이덴티티 표현에 대한 연구 - 소주 브랜드 `산`-

Title
후발 브랜드의 제품광고에 나타난 아이덴티티 표현에 대한 연구 - 소주 브랜드 `산`-
Other Titles
Study on expression of brand identity shown in product advertisement for the Latecomer - Soju brand-San -
Author
송지성
Keywords
브랜드의 정체성; 브랜드 홍보; 제품 광고; Brand Identity; Brand Communication; Product Advertisements
Issue Date
2005-12
Publisher
한국디자인문화학회
Citation
한국디자인문화학회지, v. 11, No. 4, Page. 82 - 95
URI
http://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE06541572&language=ko_KRhttp://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/112007
ISSN
1598-6497
Appears in Collections:
COLLEGE OF DESIGN[E](디자인대학) > COMMUNICATION DESIGN(커뮤니케이션디자인학과) > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE