Browsing byAuthorCHOI ALBERT YOUNG

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 20 of 31

Issue DateTitleAuthor(s)
2023-01An Analytical Study of the Visual and Perceptual Elements of Traditional Chinese ColorsCHOI ALBERT YOUNG
2023-10Analyzing the Layout Design of the HuangHai’s Movie Posters Context to the Visual Elements of the Culture Code Brand Design (CCBD) MethodologyCHOI ALBERT YOUNG
2023-03-06The Design and Communication Strategy of Virtual Idols “Luo Tianyi(洛天依)”CHOI ALBERT YOUNG
2007-08e-러닝 기반의 시각디자인 교육 방법론 연구CHOI ALBERT YOUNG
2023-03The technique of leaving white space in Xia Gui's works contains taoist philosophyCHOI ALBERT YOUNG
2023-03Understanding Korean Aesthetics in the Package Design of the History of Whoo by Culture Code Brand Design (CCBD) MethodologyCHOI ALBERT YOUNG
2015-09Z세대를 위한 커뮤니케이션 디자인 학문의 교육목표에 관한 연구CHOI ALBERT YOUNG
2008-03국내 휴대폰 브랜드 이미지 연상 작용에 있어 브랜드 마크의 영향CHOI ALBERT YOUNG
2005-12기억 연상작용이 브랜드 충성도에 미치는 영향에 관한 연구CHOI ALBERT YOUNG
2009-05다층 퍼셉트론의 맥락으로 본 디자인 콘셉트 개발 모형CHOI ALBERT YOUNG
2015-06디자인 콘셉트 개발 방법론으로서 ‘디자인 콘셉토’ 교육 평가 - 중국 상해 대학교 디자인교육 과정을 중심으로 -CHOI ALBERT YOUNG
2009-01디자인 콘셉트 개발의 요체로서 문제와 문제해결CHOI ALBERT YOUNG
2004-11레이아웃 형식화: 효과적인 레이아웃을 위한 디자인 방법론CHOI ALBERT YOUNG
2012-12리뉴얼 라벨 디자인의 브랜드 개성 차별화 전략 - OB맥주를 중심으로 -CHOI ALBERT YOUNG
2016-04브랜드 디자인 연구에 있어 문화의 요소와 기능CHOI ALBERT YOUNG
2016-08브랜드 아이덴티티에 따른 브랜드디자인의 기본 요소에 대한 연구CHOI ALBERT YOUNG
2012-06브랜드디자인에 있어 지속기능디자인과 단기기능디자인의 특성 -잠바주스 브랜드디자인 분석을 중심으로-CHOI ALBERT YOUNG
2018-06브랜드디자인의 기본적인 기능에 있어 문화코드의 역할CHOI ALBERT YOUNG
2020-09사용자 경험 요소와 문화코드 맥락에서 본 SPA 브랜드 웹사이트 사례연구CHOI ALBERT YOUNG
2018-09소닉 브랜딩의 개념과 오디오 터치포인트 유형에 관한 연구CHOI ALBERT YOUNG

BROWSE