2019-08 | 4차 산업혁명 시대의 한국영화기술 발전방안에 관한 연구 | 임규건 |
2021-08 | Application of a data-driven design-thinking approach to an industry-coupled problem-based learning course: The case of LG Electronics-Hanyang University in Korea | 임규건 |
2020-08 | Bright Internet 신뢰네트워크 도입에 따른 지능정보사회의 사이버 역기능 해소에 대한 인식 분석 | 임규건 |
2015-07 | A COMPARATIVE STUDY ON THE TIME LAG EFFECT OF INVESTMENTS IN INNOVATIVE INFORMATION SYSTEMS | 임규건 |
2012-06 | DB운영 데이터 분석을 통한 G2B 시스템 평가 사례 | 임규건 |
2018-02 | Design and Validation of the Bright Internet | 임규건 |
2017-12 | Designing an Intelligent Adver tising Business Model in Seoul’s Metro Network | 임규건 |
2011-11 | Examining success factors in the adoption of digital object identifier systems | 임규건 |
2016-03 | Exploiting Group Social Capital in Systems Development Projects | 임규건 |
2022-03 | International Dynamic Marketing Capabilities of Emerging-Market Small Business on E-Commerce | 임규건 |
2019-03 | K-Beauty 구전효과가 온라인 매출액에 미치는 영향: 중국 SINA Weibo와 Meipai 중심으로 | 임규건 |
2013-06 | N-Screen 기술 기반 IPTV서비스에 대한 이용자의 기대와 인지 간의 GAP분석에 관한 연구 | 임규건 |
2020-03 | PM10 농도변화에 따른 미세먼지 테마주 주가변동 빅데이터 분석 | 임규건 |
2016-11 | PMBOK기반 해외 Green-Field ERP 구축 Risk관리 사례: 브라질 철강분야 | 임규건 |
2011-11 | Rule-based personalized comparison shopping including delivery cost | 임규건 |
2016-06 | A STUDY ON THE ANONYMITY PERCEPTIONS IMPACTING ON POSTING MALICIOUS MESSAGES IN ONLINE COMMUNITIES | 임규건 |
2014-06 | A study on the Critical Success Factors of social Commerce through the Analysis of the Perception Gap between the Service Providers and the Users: Focused on Ticket Monster in Korea | 임규건 |
2019-03 | SW산업 일자리 창출효과 모델분석 | 임규건 |
2017-06 | SW일자리 창출을 위한 지속가능성과 개방형 관점에서의 산업클러스터 사례 비교 분석 | 임규건 |
2020-09 | Unsupervised method for measuring smart home service quality through gap analysis and dependency parsing | 임규건 |