Browsing byAuthor이한준

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2014-03Corporate social responsibilities, consumer trust and corporate reputation: South Korean consumers' perspectives이한준
2014-03Parental style and consumer socilaization among adolescents A cross-cultural investigation이한준
2015-08Parental style, parental practices, and socialization outcomes: An investigation of their linkages in the consumer socialization context이한준
2013-04Research Paper : An Examination of the Effectiveness of Crisis Response Strategies for Repairing Competence and Integrity Violations이한준
2012-01The Use of Country of Origin Stereotypes: The Role of Product Specificity and Consumer Motivation이한준
2013-03고려상표군 간의 집단유인 효과에 관한 탐험적 연구이한준
2012-06기업의 사회공헌활동이 가격인상에 미치는 효과이한준
2012-05기업의 지속가능경영 활동 측정을 위한 척도개발 연구이한준
2014-06기업의 환경적 책임활동이 기업평가에 미치는 영향 : 신뢰와 만족의 매개 역할을 중심으로이한준
2011-01부정적 언론보도에 대한 기업의 대응시점 효과이한준
2015-04비영리 단체 이미지가 기부의도에 미치는 영향: 신뢰의 매개효과를 중심으로이한준
2011-12소셜 네트워크 서비스(SNS) 활동이 소비자의 지식창출 및 지속적 사용의도에 미치는 영향이한준
2015-06우리는 왜 공유가치창출(CSV)에 열광하는가?이한준
2013-03자아해석(Self-Construal)이 위험추구행동에 미치는 영향이한준
2011-10판매원의 노력이 판매원 태도 및 구매의도에 미치는 효과: 편익 현저성의 조절효과이한준

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