Browsing byAuthor문준연

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2002-04Buying decision approaches of organizational buyers and users문준연
2007-09Corporate Image Effects on Consumers` Evaluation of Brand Trust and Brand Affect문준연
2008-01Culture, product type, and price influences on consumer purchase intention to buy personalized products online문준연
2003-12Determinants of Supplier Willingness to Invest in Supporting a Manufacturer`s Line문준연
2014-01Digital Revolution, Marketing, and East Asia Economies INTRODUCTION문준연
2009-11Does Disclosure of Family Business Identity Affect Consumer Product Evaluations?문준연
2009-03From The Editor문준연
2013-10Introduction: Strategic thinking in marketing문준연
2008-12Mediation and Moderation Models of Corporate Image Effects on Consumer Brand Evaluations문준연
2019-06The moderating effect of buyer purchasing strategy on the relationship between supplier transaction-specific investment and supplier firm performance문준연
2004-12Perceptions of justice and employee willingness to engage in customer-oriented behavior문준연
2002-04Positioning options for achieving brand association: A psychological categorization framework문준연
2020-11Relationships among consumption values, affective responses, and customer patronage intention for luxury brands문준연
2003-12가상공동체 참여동기와 공동체의식, 충성도 및 구매의도간의 관계에 관한 연구문준연
2016-04공급기업의 거래특유투자가 성과에 미치는 영향에 있어서 구매기업의 구매전략의 조절효과에 관한 연구문준연
2018-12공급기업의 관계마케팅 노력이 관계성과에 미치는 영향에 있어서 구매전략과 환경 동태성의 조절효과에 관한 연구문준연
2008-12기업이미지와 기업-제품 적합성 및 소비자-기업 동일시가 브랜드 평가에 미치는 영향: 매개효과와 조절효과문준연
2006-12대량맞춤제품에 대한 구매의도 - 문화와 제품유형 및 가격의 영향문준연
2006-12대량맞춤제품에 대한 구매의도: 문화와 제품유형 및 가격의 영향문준연
2017-02메시지 프레이밍과 조절초점이 공익광고 태도 및 친사회적 행동의도에 미치는 영향문준연

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